Часті питання

Ми зібрали для Вас усі відповіді на найчастіші питання. Користуйтесь пошуком для біль швидкого находження відповіді.

Щоб оформити анкету, необхідно зареєструватися в онлайн-сервісі CARDZEN. Вкажіть ПІБ, номер мобільного телефону та адресу електронної пошти. У листі прийде посилання для підтвердження Вашої адреси електронної пошти і смс з кодом верифікації для підтвердження Вашого номера мобільного телефону.

Після цього для Вас будет разрахований кредитний рейтинг та сформована персональна програма фінансування, а також і для покращення кредитної історії. Залишиться вибрати кредит, який підходить Вам як найбільше та оформити його, погоджуючись з офертою.

Звертаємо Вашу увагу, що сервіс CARDZEN не виступає як кредитор. Ми лише аналізуємо Ваші анкетні дані і пропонуємо для Вас найбільш релевентние варіанти отримання грошових коштів. Грошові кошти надають компанії-партнери, які працюють в суворій відповідності до законодавства країни і мають відповідні ліцензії.

Так, у нас більше 30 партнерів - фінансових організацій, серед яких є дуже лояльні кредитори, готові допомогти з виправленням репутації позичальника. Після регістарціі на проекті CARDZEN і платній перевірки Вашої анкети, ми підберемо всі доступні для Вас варіанти фінансування.

Звертаємо Вашу увагу, що для оплати послуг сервісу можна використовувати іменні банківські карти VISA або MasterCard. Карта складається з 16 цифр.

Мій Скоринг - це індивідуальний розділ сайту, який показує Ваше "Фінансове здоров'я". Там міститься інформація про Вашу платіжну дисципліну, а також поточні заборгованості і прострочення платежів.

Сервіс CARDZEN надає платні послуги на щомісячній основі. У послугу входить динамічний розрахунок Вашого "Фінансового здоров'я" і персональні рекомендації. При вдалій оплаті підписки, інформація відображається у Вашому особистому кабінеті, а також відправляється на Ваш підтверджений адреса електронної пошти.

Наш сервіс працює в автоматичному режимі, для успішного функціонування алгоритму Вам необхідно самостійно заповнити заявку, виконуючи вказівки системи. Телефонна підтримка клієнтів у нас, на жаль, відсутня. Якщо у Вас виникло питання чи пропозиція, Ви можете звернутися в нашу Службу підтримки, наші фахівці дадуть відповідь Вам в найкоротші терміни.

Якщо Ви не пам'ятаєте дані вашого облікового запису, на який відбувалася реєстрація, то зверніться в нашу Службу підтримки. Наші фахівці із задоволенням допоможуть вирішити Вам це питання.

Якщо з якоїсь причини Ви передумали користуватися нашим сервісом і хочете відписатися від наших послуг, то Вам потрібно увійти в Особистий кабінет в розділ «Мої дані» і видалити прикріплену банківську карту. Після цього відбудеться відв'язування Вашої картки від аккаунта і грошові кошти більше не будуть щомісяця списуватися.

Якщо з якоїсь причини Ви не хочете більше користуватися нашими послугами і бажаєте видалити свої дані з проекту CARDZEN, то Вам необхідно увійти в Ваш Особистий кабінет в розділ «Мої дані» та вибрати пункт «Видалити анкету з сайту». Після чого всі Ваші дані будуть видалені, банківська карта також буде відв'язана від Вашого аккаунта.

Реєстраційне лист може виявитися в папці «Спам», тоді потрібно дістати його звідти і додати сервіс в список перевірених адресатів. Якщо не прийшло смс-повідомлення, то перевірте вказаний номер телефону, а потім і його доступність. Якщо є проблеми зі зв'язком, то доведеться запросити код повторно трохи пізніше. Доступи до Особистого кабінету Вам будуть вислані на підтверджений номер мобільного телефону.

Не найли відповідь? Напишіть нам!
Запитати

Сервіс використовує кукі для надання послуг. Умови зберігання або доступу до кукі Ви можете налаштувати в своєму браузері.
safety lang Lang